Fizikai sport/aktivitás

bioszaky témája a 'Általános kérdések, hozzászólások' fórumban , 2006 November 4.

  1. poe

    poe Őstag

    Az extendbarból olyan lassan szívódik a CH, hogy elméletileg nem emel, csak segít szinten tartani. Ha minden igaz, ma tesztelem edzésen, CGM-el.
    Ha rendesen kajálsz utána, az is megoldás, én volt hogy úgy csináltam, nem tudatosan,de működött. Ezt egyébként egy doki javasolta nekem is.
    Az 'intenzitás' ebben az értelemben szerintem nem attól függ, hogy mennyire fáradsz el, az ahogy edzettebbé válsz, nyilván kitolódik, inkább az számít, hogy mennyi energiát használsz fel. (Gondolom, hogy a szervezet reagál, hogy nagy energiaveszteség van, kell az üzemanyag, hajrá! ;))
     
  2. kmolli

    kmolli Moderátor Fórumvezető

    Megnyugtatlak, ez nem azért van, mert öregszel :) Vagyis nem tudom, de én 36 vagyok és pontosan ugyanúgy a mozgás első negyed órájában kezd el zuhanni a cukrom, mint 20 évesen :) Nekem ez a nagy bajom, hogy mire elkezdem a mozgást, hatnia kell valami CHnak, különben úgy zuhan, hogy alig bírok talpon maradni. Az inzulin is ugyanúgy kezd el hatni nálam. Én inkább azt tapasztalom (de ez mindig is így volt, nem csak most), hogy nem hat annyi ideig, ameddig kéne. A bázisokkal permanens gondom van, mindegyik órákkal kevesebbet hat, mint a nagykönyvben - meg mint bárki másnál. Insulatardból nekem napi 3x kellett adni, a Lantus 16-18 órát hatott csak, most Levemiren vagyok, ez 10 órát hat kb. A humaloggal is az a bajom, hogy nehezen tudok enni nagyon hosszan elhúzódó CHt (teljes kiőrlésű, barna cuccok), mert ahogy letelik a 3 óra, puff, elvágták a hatását, de ezek a barna cuccok ekkor még szívódnak fel és végül rá kell adnom még, ami nem jó, mert ugye újabb 3 óra, annyi ideig azért nem szívódik, így ha korrigálok, a 6. óra végén tuti hipó vagy rá kell ennem, amit nem akarok, vagy ha nem korrigálok, akkor magas.

    A kalóriabevitelt tényleg csökkenteni kell 30 fölött, az mondjuk biztos...
     
  3. kmolli

    kmolli Moderátor Fórumvezető

    Értem már, tehát az energiafelhasználás a lényeg ebből a szempontból. Hm... mindenesetre régen nem volt ilyen gondom.

    Nagyon várom a beszámolódat a CGMS-sel ellenőrzött extendbar-os edzésed után, ugye írsz majd?

    Holnapra tervezem a következő edzést (minden másnap próbálom), kipróbálom, hogy utána eszem normálisan, inzulinnal - első körben, aztán szerzek egy extend bar-t is.
     
  4. kmolli

    kmolli Moderátor Fórumvezető

    Poe, na, milyenek a tapasztalataid az extendbarral?

    Én kipróbáltam, hogy edzés után azonnal eszem, de még ígyis felment 10-re. Aztán hirtelen lezuhan hipóra, pedig nem adtam be többet, sőt, kevesebbet adott mennyiségű CHhoz.
     
  5. Maddog

    Maddog Új tag

    ha cukorbeteg lettél ne csüggedj! az életed lehet ugyan olyan, viszont az állandó odafigyelés, a sport és a táplálkozás a legfontosabb a szövődmények elkerülése miatt. csinálok egy weblapot(személyes edzés,tanácsadás) és külön fogok foglalkozni a cukorbetegséggel is, saját tapasztalatokkal is..
    onelifefit.atw.hu
     
  6. Evelinn

    Evelinn Új tag

    Sziasztok,

    Én az AbsoRice fehérje termékeit tudnám mindenkinek ajánlani sportolás mellé. De általános táplálék-kiegészítőként is tökéletes. A termékcsalád a Vegát étrendbe is beleilleszthető, hisz 100%-ban növényi eredetű alapanyagokból készült. http://www.absorice.hu/bemutatkozas/tortenetunk.html

    Evelin
     
: sport, , diabetes,

Megosztás