Levemir inzulin

kmolli témája a 'Inzulinok' fórumban , 2006 November 5.

  1. kmolli

    kmolli Moderátor Fórumvezető

    na, ez meg a másik, a szövet.... mint informatikus amúgy azt mondom, hogy a peneket úgy kéne megcsinálni, hogy az mindig, minden körülmények között konzisztensen ugyanannyit adagoljon az 1 egységre. (ja ez is érdekes, nem mindegyik toll tud egy egységet kinyomni, van, ami csak cseppeket nyom ki, van, ami azt is már sugárban nyomja, látszik, hogy más mennyiség a kettő)
     
  2. tímeácska

    tímeácska Őstag

    Na, sikerült két képet vadásznom a kiütéseimről... Érdemes kisebb nézetben nézni a képeket, úgy sokkal élesebb, jobban látszanak a részletek...

    Az második képen az a három karcolás a csúnya-bökős bokor kivágásakor keletkezett... :) Én túléltem, de a csúnya-bökős bokor nem!:D
     

    Csatolt fájlok:

  3. gabibaba

    gabibaba Aktív tag

    Hát az a jobb oldali kép nagyon bááááááááá. Olyan, mint a pókcsípés.
     
  4. tímeácska

    tímeácska Őstag

    Úgy tűnik, Mindenkit elijesztettem a fórumról a hasam látványával... :D:rohog::rohog::rohog:
     
  5. vighkata

    vighkata Utolérhetetlen :) – moderátor

    Itt télleg mindenki eltűnte magát. :rohog::rohog::rohog:
     
  6. napocska

    napocska Őstag

    Azért tette fel Csigu a lovacskás képet biztos, hogy azzal meg visszacsalogasson bennünket :)
     
  7. tímeácska

    tímeácska Őstag

    Hát persze! ;) Megbeszéltem az kismamalóval, hogy gyorsan szülje már meg a pacit, mert kezd lanyhulni a fórum...! :D:rohog:
     
  8. kmolli

    kmolli Moderátor Fórumvezető

    Bár késve, de csak most van időm reagálni a szemet gyönyörködtető hasadra :D Nem lehet, hogy a tűre vagy allergiás, amivel a kanült beszúrod és ami a pennek is van? Én a Microfine 0.25x5mm-es verziójú tüvet használom, szerintem ez kisebb és vékonyabb, mint a 31G-s novos, próbáld meg, hátha...
     
  9. tímeácska

    tímeácska Őstag

    Egy próbát megér... Ha minden igaz, pár darab MicroFine tűm van is itthon, de a méreteire nem emlékszem... Kipróbálom azt is. :cool:
     
  10. kmolli

    kmolli Moderátor Fórumvezető

    És inzulin váltáson nem gondolkodtál? Mit adsz, novorapidot?
     
  11. tímeácska

    tímeácska Őstag

    Igen, gondolkodtam rajta, de nem csak gondolkodtam, hanem cselekedtem is... ;)
    Pumpában NovoRapid ment, pennel Levemirt és NovoRapidot adtam. Tegnap óta Levemir-Humalog duón vagyok, de a helyzet változatlan... Lassal a Levemirt is készülök lecserélni...
    Tűt is cseréltem a penen, MicroFine 29G és 31G tűjeim vannak, mellette még PenFine 31G (Ypsomed) tűket próbálok... De nem hinném, hogy a tűk anyagai lennének a ludasak... Sőt, leginkább ezt valószínűsítem a legkevésbé problémaokozónak!
     
  12. kmolli

    kmolli Moderátor Fórumvezető

    Esetleg Fenistil cseppekkel nem próbálkoztál? Vagy Aerius?
     
  13. somcsika

    somcsika Aktív tag

    Húúúú Timi ez valóban nagyon durva. Ha egy-egy szúrás ilyet tud okozni akkor a maradék napi mennyiséget hova szúrod? És mi több, a másnapikat hova szúrod, mert azt gondolom, hogy ezek nem múlnak el egyik napról a másikra.
     
  14. Jandi

    Jandi Új tag

    Tegnap este kezdtem a Levemirt. Ma reggel 8,5-ös éhomivel ébredtem. Ez nem túl biztató!!! A V.-ről állok át, mert az semmit nem javitott és még nem is fogytam, talán 2 kilót, de lehet, hogy azt csak a hőségtől, és nem a hatásától.
    Tartok tőle, hogy ilyen értékeket szurkálás nélkül, csak a Merckforminnal is elérném. Csak nem merem kipróbálni.
    Egyszer már előfordult, hogy elfelejtettem beadni az előbbit, és a *reggeli utánim* mégis majdnem normális volt.
    ???????
     
  15. tímeácska

    tímeácska Őstag

    Türelem, a pontos inzulinadag beállítása pár napot igénybe vehet (akár pár hetet is)! Az első 2-3 napból nagyjából arra lehet következtetni, hogy elég-e az inzulin, avagy kevés, és ennek megfelelően lehet (kell) változtatni a mennyiségeken (amennyiben erre szükség van, természetesen)!
    Mit jelent az, hogy a V.-ről állsz át? Minek a rövidítése?
     
  16. tímeácska

    tímeácska Őstag

    Már visszatértem a pumpára. Így is vannak kiütések az inzulinozás helyén/körül, de "legalább csak egy"! Így 2 naponta muszáj kanült cserélnem, mert a harmadik napra nagyon eldurvul a helyzet!
     
  17. Jandi

    Jandi Új tag

    A V. elég új, talán nem is inzulin, szúrni kell, naponta 1x. Óriási fogyásokat jósoltak vele. Nálam sajnos nem jött be.
    Az éhomi cukraimat sem javitotta érzékelhető mértékben. Az igaz, hogy a napi CH-t ilyenkor gyümölcsszezonban képtelen vagyok tartani, de mással nem szoktam túllépni. És mégegy: A V.-vel délutánra olyan éhes voltam, hogy a vasszeget is meg tudtam volna enni /olykor meg is tettem/ és közben semmi hypo, inkább magasak voltak a cukraim.
    Ha ez a Levemir sem segit, kénytelen leszek kórházban beállittatni magam, mert ez igy nem szerencsés, hogy éppen csak 1o alatt vagyok vc-vel.
     
  18. kmolli

    kmolli Moderátor Fórumvezető

    Jandi, de mi ez a V. ? Ez a teljes neve? Ki gyártja?
     
  19. tímeácska

    tímeácska Őstag

    V.= Victoza?
     
  20. Jandi

    Jandi Új tag

    Ez a Victoza! Van akinek nagyon jó, és óriási fogyást produkál. Talán a fiatalabb korosztálynak? Victoza fórum is van.
    Be kell ütni a keresőbe. Tömérdek mellékhatás kiséri /lehet, hogy az sem mindenkinél/, amik elviselhetőek ugyan, de
    nem kellemes. Ja, és az ára....... Ha a fogyás bejött volna, akkor a dupláját is bevállaltam volna árban. De én nem voltam szerencsés vele. Az az érdekes, hogy 4-5 évvel ezelőtt műtétekből kifolyólag néhány hétig rendes, hagyományos inzulinon voltam /mert egyébként gyógyszeres/ és tökéletesek voltak a cukraim, sőt hypoztam is néha, pedig majd minden nap bűnöztem egy kicsit.
     

Megosztás