Apa gyere haza!!! Elvált apák segítsetek!

kyldyk

Új tag
Üdv mindenkinek! Végzős egyetemista hallgató vagyok. Szakdolgozatomat a válás utáni apa-gyermek kapcsolat problémaköréről írom. Összeállítottam egy kérdőívet, olyan apáknak, akiknek a válás után a gyermekük az anyánál maradt. Kérek minden olyan apát, aki ebbe a helyzetbe került, hogy töltse ki a kérdőívemet. Nagyon-nagyon hálás lennék azoknak, akik szánnak rá néhány percet.
A kérdőív letölthető: www.gmail.com -ról
Login név: elvaltapak
Jelszó: koszonomszepen
Itt a beérkező leveleknél "Kérdőív elvált apáknak" címen a mellékletből letölthető.
Ha kitöltötték, kérem küldjék el az elvaltapak@gmail.com -ra vagy a kyldyk@gmail.com -ra.

Előre is köszönöm a segítséget: Ildikó
 

rgyörgy

Új tag
Kedves Ildikó!
Eredményes szakdolgozatírást kívánok. Az apa-gyermek kapcsolat témakörének, van egy érdekes változata is, mikor az apánál marad a gyermek, bírósági ítélet alapján, méghozzá kislány. Az ilyen helyzetek is megérnének egy feldolgozást.<o>

</o>
<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]--><o></o>
 

kyldyk

Új tag
Kedves rgyorgy!

Igen én is gondolkodtam valami hasonlón és nem Te vagy az első aki ezt ajánlja, de még ebben a viszonylag gyakori élethekyzetben lévők sem nagyon töltik ki a kérdőíveket, hát még ha egy ritkább élethelyzetet kutatnék.
Azért köszi: Ildikó
 

vighkata

Utolérhetetlen :) – moderátor

Előre is köszönöm a segítséget: Ildikó
Kedves Ildikó!
Elvált anyukák részére nincs kérdőíved? Természetesen megmaradna a téma jellege az apa-gyermek kapcsolata válás után, de az anya szemszögéből látva a tényeket. Na azt szívesen kitölteném, ill, ahhoz lenne bőven forrásanyagom.
Ha priviben, vagy emilben kéred, szívesen segítek a munkádban.
 

kmolli

Moderátor
Fórumvezető
Kedves Ildikó!