A 2009-2013. évi Diabétesz Oktatás és Megelőzés kampány utolsó állomása a 2013. évi Diabétesz Világnap.
A 21. század egyik legnagyobb egészségügyi problémája a cukorbetegség. 2013-ban 371 millió cukorbeteg él a földön, és még 280 millió ember él a cukorbetegség előszobájában. Becslések szerint 2030-ra félmilliárd cukorbeteg várható.
A diabétesz és szövődményei bizonyítottan megelőzhetők, nem igényelnek magas költségeket. Mindenki aggódik, de mindenki tehet a cukorbetegség megelőzéséért.
A kampány szlogenje: Óvjuk a jövőnket!
A 2013. évi kampány célja a helyi közösségek, csoportok bátorítása a diabéteszről szóló ismeretek terjesztésére, megelőzésre, figyelemfelhívásra. A kis közösségektől a globális szintig jutva a kampány hangsúlyozza a kis, egyszerű tettek jelentőségét, melyek összeadódva jelentős eredményeket érhetnek el.
A 2013. évi kampány üzenetei:
A Magyar Diabetes Társaság várja a rendezvények szervezőitől a felhívásokat, meghívókat, majd pedig a beszámolókat! Ossza meg véleményét, élményeit!
A Diabétesz Világnappal kapcsolatos legfrissebb információkat, híreket, hazai rendezvényeket folyamatosan közzéteszik a Magyar Diabetes Társaság honlapján!
www.diabet.hu/vilagnap
Plakátok
A 2009-2013-as diabétesz oktatás és megelőzés kampány utolsó évére a Nemzetközi Diabetes Szövetség (IDF) az alábbi, a Magyar Diabetes Társaság által magyar nyelvre fordított plakátokat készítette. A plakátok jpeg és hamarosan pdf formátumban is, kétféle felbontásban, akár nyomdai felhasználásra is szabadon letölthetők!
A 21. század egyik legnagyobb egészségügyi problémája a cukorbetegség. 2013-ban 371 millió cukorbeteg él a földön, és még 280 millió ember él a cukorbetegség előszobájában. Becslések szerint 2030-ra félmilliárd cukorbeteg várható.
A diabétesz és szövődményei bizonyítottan megelőzhetők, nem igényelnek magas költségeket. Mindenki aggódik, de mindenki tehet a cukorbetegség megelőzéséért.
A kampány szlogenje: Óvjuk a jövőnket!
A 2013. évi kampány célja a helyi közösségek, csoportok bátorítása a diabéteszről szóló ismeretek terjesztésére, megelőzésre, figyelemfelhívásra. A kis közösségektől a globális szintig jutva a kampány hangsúlyozza a kis, egyszerű tettek jelentőségét, melyek összeadódva jelentős eredményeket érhetnek el.
A 2013. évi kampány üzenetei:
- A Világ legnépesebb országai: 1. Kína 2. India 3. DIABÉTESZ 4. USA 5. Brazília
- Az emberek nem tudják mekkora az esélyük cukorbetegségre. Lehet, hogy Ön is cukorbeteg?
- Diabétesz: Tudjon a szövődményekről!
- Diabétesz: Ne tegyünk különbséget!
A Magyar Diabetes Társaság várja a rendezvények szervezőitől a felhívásokat, meghívókat, majd pedig a beszámolókat! Ossza meg véleményét, élményeit!
A Diabétesz Világnappal kapcsolatos legfrissebb információkat, híreket, hazai rendezvényeket folyamatosan közzéteszik a Magyar Diabetes Társaság honlapján!
www.diabet.hu/vilagnap
Plakátok
A 2009-2013-as diabétesz oktatás és megelőzés kampány utolsó évére a Nemzetközi Diabetes Szövetség (IDF) az alábbi, a Magyar Diabetes Társaság által magyar nyelvre fordított plakátokat készítette. A plakátok jpeg és hamarosan pdf formátumban is, kétféle felbontásban, akár nyomdai felhasználásra is szabadon letölthetők!