Cukorbeteg gyermek

napocska

Őstag
Sziasztok!
Csak kíváncsiságképpen: a ti gyerekeiteknek írt már elő folyamatos vérnyomás ellenőrzést a diabetológus? (rutinellenőrzésként, úgy, mint az éves szemészeti vizsgálatot)
Köszi
Kriszta
 

Eszti27

Új tag
Sziasztok!Ma regeltem,köszönöm hogy itt lehetek!Sajnos szeptember elsején derült ki hogy a kisfiam aki 2008.08.08-án született 1tipusú diás!Sok kérdésem lesz hozzátok,mert nagyon kezdő vagyok még,remélem nem zavarlak titeket!
 

linus

Tag
Sziasztok!Ma regeltem,köszönöm hogy itt lehetek!Sajnos szeptember elsején derült ki hogy a kisfiam aki 2008.08.08-án született 1tipusú diás!Sok kérdésem lesz hozzátok,mert nagyon kezdő vagyok még,remélem nem zavarlak titeket!


Szia Eszti! :dr_31:
Üdv közöttünk! Ajánlom Neked a cukorbetegség csecsemőkorban topicot is, ott is sok hasznos infot tudhatsz meg!
Írj pár szót rólatok, pl milyen kezelést kaptok, hogy haladtok, stb
 

Eszti27

Új tag
Szia!Mi nagyon lassan haladunk!Júniusban kezdődtek a rosszullétei ,többször is volt neki mindegyik esetnél majdnem ájulás lett,ekkor még nem is gondoltuk mi is lehet ez.Rohantunk a kórházba,és ott megállapították hogy alacsony a cukija 1,6 volt.Következőleg ugyanezekkel a tünetekkel rohantunk,akkor pedig alacsony nátrium szint volt a gond.Teljesen hülyének néztek persze,hogy már megint mi a fene bajunk van.
 

Eszti27

Új tag
Mi kitaláltuk itthon,hogy etetjük egész nap,nehogy rosszul legyen,be is vált .Szegényke egész nap evett,és ivott.Persze azt még hozzá teszem hogy már több mint egy éve 3liter folyadékot iszik.Ezzel is voltunk már orvosnál.
 

linus

Tag