Gyógyszerek, vitaminok a szövődmények ellen

kmolli témája a 'Általános kérdések, hozzászólások' fórumban , 2007 Február 26.

  1. kmolli

    kmolli Moderátor Fórumvezető

    Ahogy dr.s.s. kérte, ez lett az új topik a szövődmények elleni kezelésekről.
     
  2. eremit

    eremit Új tag

    Csak érdeklődni szeretnék, hogy valaki nem szedi-e a Lenkei Gábor féle vitaminkoktélt. Ha esetleg van valaki, érdekelne, hogy mit tapasztalt. Én szedtem egy hónapig, de állandóan beteg voltam, ezért abbahagytam. Valahol hallottam, hogy ez mellékhatás, amíg nem szokja meg a szervezet, de jó lenne mást is hallani erről.
     
  3. vighkata

    vighkata Utolérhetetlen :) – moderátor

    MilgammaN

    http://www.worwagpharma.hu/betegtajekoztato.aspx?ord=08


    Az előző oldalról áttettem ide is azt a hivatkozást, amit dr.s.s ajánlott, szerintem feltétlenül érdemes megnyitni.

    Camillának üzenem, hogy a MilgammaN-t nem javasolják terhesség alatt, én gondolom a terhességet megelőző időszakban sem. A gyógyszer részletes leírásában van feltüntetve. Azt, hogy magzatvédő vitaminnal együtt szabad-e szedni, azt pedig orvos döntse el, nem hiszem, hogy itt bármlyikünk is kompetens lenne ebben.

    Molli! Köszi az oldalt, szerintem pörögni fognak az események.

    Üdv mindenkinek: Kata
     
  4. kmolli

    kmolli Moderátor Fórumvezető

    Ajánlom figyelmedbe:
    http://www.nlcafe.hu/forumkifejt.php?forumid=127768
    Én krimmi néven vagyok itt. Ide már leírtam, hogy én min mentem keresztül ezek miatt a lenkeis vitaminok miatt (meg tudod keresni a hozzászólásaimat). Mindenkit lebeszélek róla, de itt olvashatsz másról is, aki szintén csúnya dolgokat élt át a vitaminok miatt.
    Arról nem is beszélve, hogy amennyi A vitamin van a készítményekben, az a babának árt, aki babára várva vagy baba alatt szedi, az magára vessen...
     
  5. gady77

    gady77 Új tag

    Sziasztok!

    Szed valaki doxium tablettát vagy kapszulát? Nekem kb 10 éve felírták, mert akkor kezdődő rethinophatiát észleltek és azóta szünet nélkül szedem. Nem igazán tudom, hogy miért kell szednem, mert egy orvos sem árulta el rendesen, úgy hogy meg is értsem. Azért nem tudom a tényleges okot, mert nálam rosszabb szemfenekes betegtársakkal beszéltem és ők nem szedik. Ha tudtok valami infót írjatok. Köszi.
     
  6. szolnok

    szolnok Új tag

    a doxium arra is való amire kaptad, de bővebben olvashatsz róla és minden más gyógyszerről a www.dr.info-n. Terhesség alatt nem lehet szedni!!!!!!!!!!
     
  7. szolnok

    szolnok Új tag

    www.dr.info.hu igy kell behívni és a kereséseknél a gyógyszer neve szerint , vagy hatóanyag szerint is lehet keresni. Nagyon jó oldal mert itt minden forgalomban lévő gyógyszert gyógyászati segédeszközt meg lehet nézni át lehet tanulmányozni.
     
  8. gady77

    gady77 Új tag

    Köszi Szolnok a válaszokat! Utána nézek.
    A gyógyszereket (doxium, Miligamma) természetesen most nem szedem a terhesség miatt.
     
  9. Camilla

    Camilla Új tag

    Köszi a válaszokat a Milgramma-ról! :)
    Képzeljétek!Ma felhívtak a SOTE1-től, a nőgyógyászom közbenjárásával, és holnap már mennem is kell terhesség előtti vércukor beállításra. Még nem tudom ki lesz a kezelőorvos, de ha kijövök, beszámolok róla.
    MEgpróbálok mindent megkérdezni, amit eddig nem tudtam, és majd megosztom veletek is.
    Addig is minden jót! : :)
     
  10. kmolli

    kmolli Moderátor Fórumvezető

    Re: szép az élet! Éljek én!

    Nem gondoltam volna, hogy egy topiknyitás ekkora örömöt tud okozni :D :D
     
  11. szolnok

    szolnok Új tag

    Dr s.s.

    Kioktató stilusod nehezen emészthető: nem tudnál változtatni rajta?
     
  12. eremit

    eremit Új tag

    Szerintem a stílus kérdésből nem kell nagy ügyet csinálni. Ki ilyen, ki olyan. 8)
     
  13. bogácsa

    bogácsa Új tag

    ahogy írják: nem isten állatkertje nagy csak a kerítés alacsony....sajnos senkinek ne szárad le a keze, aki mindig csak azért ír h másokat kioktasson...

    írjak bármit?írtam. köszönöm h olvastatok. :D :D :D
    legközelebb is jövök!
    és örömmel olvasom a kioktatásról szóló hozzászólásokat, ez nyilván direkt módon összefügg a diabétesszel és mindenki épülésére szolgál!
    ezért érdemes ilyen helyre ellátogatni!
    külön köszönet (a saját nevemben) h csapatépítő tagok is vannak! gratuláció! :twisted: :twisted:
    nyilván már előre tudom h kik lesznek a hozzászólók.
    és természetesen bennem van a hiba és nem másban.
    hisz ahogy már egy rendkívül találó jelzőt is kaptam. tehát fakocka a 2. felvett keresztnevem, nyugodtan szólítsatok így és eszetekbe se jusson minősíteni a névadómat. az nem lenne helyes.

    no ez hosszabb lett mint terveztem, de volt 5 szabad percem...

    szóval mégegyszer:ezért érdemes ide járni!
    :mrgreen:

    ti is ezért szerettek?
     
  14. kmolli

    kmolli Moderátor Fórumvezető

    Kérlek titeket, hogy a nem tetszéseteket privát üzenetben fejezzétek ki! Vagy írjatok az adminisztrátornak.
     
  15. bioszaky

    bioszaky Új tag

    dr. s. s., ha ön orvos a különösen tudnia kellene, hogy a betegek lelkét is figyelembe kell venni. Ez bizonyos szintig hadd keseregjenek, sírják ki magukat, és aztán viszont motiválni kell őket. Pont erre jók ezek a rövid életű fórumok, segítik feldolgozni az eseményeket. Én a legkevésbé sem vagyok ez a típus, de belátom, hogy másoknak erre szükségük van, és van értelme.
    Megjegyzem, a magyar orvosoknak - a reménytelenül rossz diganózisok mellett - az ilyen empátiás és motivációs képesség hiánya a legnagyobb hibájuk.
     
  16. kmolli

    kmolli Moderátor Fórumvezető

    Mikor tavaly hazaköltöztünk a kint töltött fél év után Dániából, sokat gondolkodtam, hogy mit is hozhatnék onnan haza a barátainknak, családunknak. Egy szelet dán egészségügyet szerettem volna hozni. Csak mutatóba... hogy mind orvos, mind beteg tanuljon belőle, mert mindkét oldalon súlyosak a problémák itthon, az érzelmiek is. Rengeteg hszt írtam ide is ebben a témában, de tudom, hogy nehéz elismerni, hogy mindenki hibázik. Az én véleményem az, hogy a magyar ember érzelmileg, temperamentumban, korrektségben olyan, amilyen, de nem lesz más sosem. Itthon az adócsalókat tartjuk normálisnak, ez már sokmindent elárul rólunk (nemcsak az adófizetőkről, az államról is, mindenkiről).
     
  17. hypohonder

    hypohonder Vendég

    Tisztelt fórumozók, itt eddig elsősorban a neuropáthia-mentő szerekről esett szó, azonban van nekünk más bajunk is - én a retinopáthiára gondolnék, aminek megelőzéséhez az egyik szer, mint vitamin, a Rutascorbin. Ki használja és milyen vélemény alakult ki benne róla? Ha jól tudom, akkor az végül is C vitamin lenne, s nem csak a Doxiummal együtt szedve lehet (?) hatásos, hanem talán magában is, megelőző, erősítő jelleggel.
    Mik a tapasztalatok?
    Vannak-e egyéb (nephropathia, kis- és nagyér, stb.) szövődmények kezeléséhez használható szerek?
     
  18. bioszaky

    bioszaky Új tag

    Rutascorbint szedtem pár hónapig (napi 3x), hogy eltünjön a szemfehéremen a sok piros ér. Bár nem kifejezetten erre adják, de ajánlották, próbáljam ki. Semmi eredménye volt. Segített viszont a C-vitamin oldat csepegtetése (injekcióhoz való ampullás kiszerelés), ami azonban már nem kapható.
     
  19. szolnok

    szolnok Új tag

    A rutascorbint 30 évvel ezelőtt nekünk arra adták, hogy a nehéz szülés miatt szembevérzéssel született gyerekemnek a szemefehérjéről a vér felszívódjon. akkor használt, kb 3-4 hónapig kapta. Bár lehet, hogy annélkül is felszívódott volna ezt mamár nem tudom megitélni, de a gyógyszernevét egy életre megjegyeztem akkor.
     
  20. kmolli

    kmolli Moderátor Fórumvezető

    Ez jó :) Én orrvérzésre szedtem gyerekkoromban :) De csak alkalmanként... mindenesetre elég ártalmatlan gyógyszernek tűnik, én ki fogom próbálni.

    Amúgy a szülésemnél nekem is és a gyereknek is nagyon durván bevérzett a szemünk (mondták is, hogy anyja fia...), semmit nem kaptunk, nekem 1 hét alatt jött rendbe, a gyereknek meg 2 hét kb.
     

Megosztás