Egy kicsit másabb téma, gondoltam megosztom, mert remélhetőleg sokótoknak nincs még ilyen tapasztalata,a második fele pedig nyáron talán aktuális lehet: Nekem sajnos már 2 alkalommal romlott el a pumpám, utólag pár napja, mindkétszer "GOMBHIBA" felirattal, gyakorlatilag beragadtak, és nem reagáltak a gombok. Ilyenkor persze azonnal levettem, hívtam a "SOS" vonalat, segítőkészek voltak, és max 5 órán belül (én az ország egy távolabbi részén lakom Pesthez képest) megérkezett az új készülékem, időközben pedig penből adogattam az inzulint. Ami kicsit megnyugtat, hogy berregett csipogott, rezgett akár egy óráig is, így ha éjjel történik ilyen akkor max fél óra alatt biztos felébrednék rá. Mondták a telefonba, hogy ez ritka, hogy így elromoljon, és én vagyok a "szerencsés" kivételek egyike. Összességében, úgy érzem, hogy gyorsan kezelték a helyzetet. Ugyanakkor az eset kapcsán felmerül bennem, hogy mi van, ha egy hosszabb utazás, esetleg külföldi tartózkodás alkalmával történik meg ez. Pláne akkor, ha egy előre szervezett programban napról napra más helyszín szerepel, nehezen tudnám megmondani, hogy hova jöjjenek, még akkor is, ha tájékoztattak, hogy külföldön is kihozzák a pumpát, gondolom ők leszervezik, hogy az ottani központból. Ami viszont számomra a legszimpatikusabb és legmegnyugtatóbb megoldás, hogy az infó vonalukon keresztül utazás előtt időben igényelhetek egy cserepumpát, ami originált, postán megküldik és vihetem maga ahova megyek, és ha a saját pumpám valami miatt elromlana, akkor felbonthatom a tartalék csomagot. Hazautazás után pedig vissza kell nekik juttatni.
A fentire a válaszokat előre is köszönöm.
Zsuzsa