Cukorbeteg gondozó/gondozás

agicza

Új tag
Szia Laci!

Köszi a tippeket, ti már nagyon ügyesek vagytok, nekem még bele kell jönni
dolgokba. Kicsit kezdő vagyok még. :(
A reggeli 7,4 délelőtt gyorsan felment még 10,5-ig aztán ebéd előttre lement 4,1-re.
Csak hogy legyen valami sikerélményem is. :p
Amúgy gyanítom hogy valami vírus kerülget, hőemelkedés,fáj a torkom... :???:
Még valami? Olyan uncsi lenne,ha nem jönne mindig valami új. :-D

Nekem este mindig arra kell vigyázni hogy 22 órakor az Insulatard beadása előtt 6-os körül legyen a cukim hogy az éjszakai hypót elkerüljem, ezt az utóvacsival szoktam igazítani, soha nem hagyom el. Ha este 5 körül van és nem eszem rá nekem akkor reggel van 6 körül, ha este 6-os akkor reggel mindig 5 körül van. Ahogy György is írta a reggeli értéket a pótvacsorával lehet jól befolyásolni, szerintem is.

Zsu77

Új tag